dinsdag 31 juli 2018

Ik ben niet meer boos, wel beschaamd!

Het gaat over dit.
Ondertussen weet ik dat mij die extra bladzijde werd toegestuurd voor nalezing maar dat de afzender nooit een antwoord van mij heeft gekregen. Met reden: ik heb die mail nooit ontvangen.

Iemand anders zou die tekst wel hebben nagelezen (ik was niet de enige corrector) en die had slechts enkele foutjes gevonden. Ik ga hier niet de naam verklappen van die andere corrector, van wie ik normaal gezien veel beter werk gewend ben.

Kortom, afzender kreeg geen antwoord van mij (ik heb haar geschreven dat ik op zulke mails altijd antwoord, al is het na enkele dagen, en dat, als ze geen antwoord krijgt, ze er mag van uitgaan dat haar boodschap niet is aangekomen) en de andere corrector had maar enkele fouten gevonden. Daarop afgaande ging afzender er van uit dat de volledige tekst naar de drukker mocht.

Een misverstand dus en daarom ben ik niet meer boos. Maar wel beschaamd, want officieel ben ik mee verantwoordelijk voor die tekst vol fouten!😒

Geen opmerkingen:

Een reactie posten