maandag 9 juli 2018

Neef Yves mailde vandaag

Het was vandaag weer boodschappendag. Voor de rest niet veel gedaan behalve mails beantwoorden, lezen, een beetje opruimen en zelfs niet koken: we aten mosselen en op die dagen kookt Roger.
De mosselen waren lekker (maar ze zijn nog steeds niet mijn favoriete maal).

Terwijl ik mijn schoonmaakschema herschikte vandaag (ik neem één kamer per dag onder handen en ik had voor morgen de bibliotheek op mijn programma staan, terwijl morgen de friste dag van de week wordt en de bibliotheek ook de friste kamer is: ik heb dus heel het programma gewijzigd in functie van de weersvoorspellingen) bedacht ik dat ik eindelijk eens naar Wiemla moest bellen. Net toen ik dat wilde doen, kreeg ik een mail aan van mijn "kozijn" Yves, de broer van mijn onlangs overleden neef Xavier.

Hij is weer in het land en zou me graag ontmoeten. Ik ook heel graag en, na even over en weer mailen, weet ik dat dit heel waarschijnlijk volgende week zal gebeuren. Ik kijk er echt naar uit, net zoals ik uitkijk naar het bezoek dat we volgend weekend krijgen... maar daarover later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten