dinsdag 22 februari 2022

Denken aan Boudewijn Knevels

Ik vergat te zeggen dat ik het vandaag met Elena uiteraard ook had over het boek dat ze aan het schrijven is. Vorige nacht had ik immers gedroomd dat ik haar uiteindelijke (Elena is nog steeds bezig met nalezen en dat lijkt ze heel grondig te doen) typoscript naar een uitgever stuurde. 

'Waarom zouden we niet proberen?' stelde ik deze avond dus voor. Meteen bleek Elena zo enthousiast dat ik een beetje bang werd van mijn (roekeloos?) voorstel. Maar dan (en dat heb ik niet verteld tijdens ons avondmaal) miste ik ineens onze vriend Boudewijn Knevels heel fel. Tot nu dachten Roger en ik heel veel aan hem maar dit is de eerste keer dat ik het gevoel heb dat alleen hij mij kon raad geven (en om te beginnen: ook het typoscript van Elena nalezen, want één "lector" is niet voldoende). Helaas, Boudewijn is hier niet meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten