zaterdag 30 september 2023

Niets speciaals te vertellen vandaag

Eigenlijk is dat niet helemaal waar maar ik ga jullie niet weer lastig vallen met huishoud- en containerparkverhaaltjes (ja, we reden eindelijk nog eens naar het containerpark en het was duidelijk dat we weer veel te lang hadden gewacht: ik hoop dat Roger voortaan akkoord gaat met mijn voorstel om er elke maand naartoe te gaan).

Voor de rest valt er dus echt niets speciaals te vertellen, tenzij ik het zou hebben over mijn e-mail verkeer vandaag met sommige vrienden en familieleden (wat ik uiteraard niet ga doen).

Ik heb wel de hele dag zitten denken aan een eigenaardige droom die ik had vorige nacht. Ik ontmoette Nany maar ze had niet veel tijd: ze moest zelf nog met zoveel vrienden afspreken (dat is al de tweede keer dat ik dat soort droom heb). Ze wees me er wel nog even op dat ik mijn haar "begin te verliezen" (wat ik inderdaad al jaren doe) en... dat mijn kruin al volledig kaal is! Ik herinner me dat ik in een spiegel probeerde te kijken maar toen besefte dat ik aan het dromen was!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten