zaterdag 3 augustus 2013

Kuttekoven en Limburgse monografie

We hebben geen regen of onweer gekregen deze nacht (hoewel dat beloofd was voor Limburg) maar de temperatuur was deze ochtend serieus gedaald. Het was buiten frisser dan binnen!

We maakten een wandeling van Borgloon naar Kuttekoven en terug. Zalig met dat briesje!

P8034885

P8034888 Foto’s Roger

Later kwam de tekst voor de volgende Limburgse monografie binnen. Na ons avondeten begon ik aan de opmaak ervan en dat is voor mij telkens opnieuw zoeken hoe het moet. In feite ken ik daar niets van, is die job mij min of meer opgedrongen (omdat de anderen bestuursleden van de KVLS er nog minder van kennen) nadat de vorige eindredacteur zijn ontslag had gegeven. Ik ben bijna klaar, heb wel nog een vraagje dat ik aan onze dochter zal moeten voorleggen. En daarna moet ik uiteraard nog de tekst nalezen, maar bij deze auteur (Roger Janssen) verwacht ik weinig of geen problemen.

Maar daar zal ik pas tijd voor vinden na het verblijf van Nany hier – waarover later meer.

Het blijft hier dus een poosje stil, vrienden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten