donderdag 23 oktober 2014

Computerproblemen na een KVLS-vergadering

Deze avond, na een vrij drukke dag en toch een mooie herfstwandeling in Mechelen-Bovelingen (foto’s volgen later), was het bestuursvergadering van de KVLS. Boudewijn kwam mij afhalen en vertelde onderweg naar Diepenbeek (en later op weg naar huis) over al zijn literaire en andere plannen.

We hebben er een nieuw bestuurslid bij: Luis (die heel goed schrijft volgens mij). Alleen was het weer niet duidelijk of onze voorzitter Edith hem had verteld dat ik al een paar jaar geleden mijn ontslag heb ingediend als penningmeester. Maar kom, ik zal hem daar dan maar langzaamaan op voorbereiden! Glimlach

Toen ik thuiskwam en het verslag (waar ik ter plaatse had voor gezorgd op onze minicomputer) naar mijn PC wilde overbrengen, stokte mijn pc weer: problemen!

Hendrik heeft me nog eens (via telefoon) geholpen: het verslag is opgestuurd naar onze voorzitster, en ik geraak weer online na meer dan 2 uur proberen.Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten