donderdag 6 oktober 2016

Stilte en muziek na de reis

Toen we deze avond thuiskwamen vond ik onder andere een envelop met daarin bladwijzers getekend door mijn - tja, hoe zal ik hem noemen?  - Waalse vriend die ik maar één keer, lang geleden nu, heb ontmoet in Vresse. Heel mooie bladwijzers; ze gaven me echt goesting (sorry voor het Vlaamse woord, maar ik vind dat het moet opgenomen worden in de Nederlandse woordenschat) om opnieuw tijd te vinden om te tekenen.
En er wachtte ook een brief van mijn Matadi-vriendin zonder PC. Met mooie papieren foto's van onze mini-reünie in Schoten.
De "verre" vriend heb ik al bedankt, de Matadi-vriendin zal moeten wachten tot ik tijd vind om haar op papier te antwoorden!:-)

En... Roger heeft zo mooie muziek opgezet (onder andere Fado, Dimitri enzovoort) dat ik ondanks mijn vermoeidheid geen zin heb om te gaan slapen.

Wat hou ik van zulke avonden! En... Nee, lieve Nany, dan praten Roger en ik zo goed als niet met elkaar. Een blik is genoeg, woorden zijn overbodig. Ik weet het, weinig mensen begrijpen dat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten