vrijdag 18 mei 2018

We zijn klaar voor de logeerpartij

Nog een korte vertaling vandaag, een beetje huishoudwerk (wassen, klaarmaken van de kamer van dochterlief voor de kleintjes, koken en de salon voor het weekend omvormen tot speelkamer) plus, tijdens een korte pauze, even sandalen gaan kopen voor Roger bij Decathlon.

Eigen foto
Daarna wilden we iets gaan drinken bij Stephane Malais... maar eerst belden we aan bij Ludo D. om hem voor te stellen ons te vergezellen. Ludo bleek niet thuis te zijn. We aarzelden even maar besloten uiteindelijk naar huis te rijden (omdat ik nog een dagje uit mijn vroegere dagboeken wilde overtypen).

Ik heb echter blijkbaar te veel getypt de laatste dagen: mijn vingers doen pijn. Dus maar even gelezen, nog maar een wasmachine laten werken (de vorige was hing buiten te drogen en was al droog) en een lang telefoontje gekregen van Nany. Onder andere over de dure huurprijzen van appartementen in het Antwerpse.
En nu... laat ik mijn vingers rusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten