woensdag 1 augustus 2018

Lectuur

Vandaag eindelijk (omdat het echt nodig was, niet omdat ik ernaar uitkeek) veel huishoudelijke taken verricht. Deze avond echter tijd gevonden om eindelijk (omdat ik er zin in had) een boek uit te lezen dat Chantal me geleend had. Het gaat om een Franse vertaling van "The View from here" van Brian Keith Jackson. Gewoon prachtig, op gebied van stijl én inhoud. Lees er hier meer over.

Ook naar Nany gebeld. Ze heeft last van de hitte. Wij ook: ik verlang zo naar een beetje regen!
O ja, vermits de echtgenote van "mijn zieke" zijn identiteit gisteren toch prijsgaf in een reactie op mijn post: "mijn zieke" is inderdaad "Nononc" (de jongere broer van Nany), die ik altijd als mijn grote broer heb aanzien. En we waren dus in Oostende, waar de thermometer 22°C in de schaduw aangaf, veel minder dus dan de 30°C hier in Haspengouw! Zouden we niet naar de kust verhuizen? 😉

Morgen nog enkele zaken regelen en dan zijn we klaar om onze volgende gasten te ontvangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten