donderdag 15 december 2022

De chatbot

Vandaag bleef ik dus thuis. Een beetje opgeruimd, eindelijk enkele mails beantwoord (waarvan een van Lieven P. die me weer een filmpje stuurde over Matadi), veel getelefoneerd (waarvan vier keer met Roger). Hij had me gevraagd rond 23 uur nog eens te bellen, dat heb ik zopas geprobeerd maar hij nam niet op. Ik vermoed dat hij te vast slaapt en ik heb dus niet te lang aangedrongen.

Ik heb ook nog eens naar televisie gekeken (op mijn scherm) en onder andere naar "De afspraak" van gisteren. Daar ging het ook over die chatbot die Hendrik me leerde kennen. De demonstratie op "De afspraak" was wel veel minder overtuigend en sensationeel dan wat we die dag samen hadden gedaan!

Vriendin Liliane bood me ook haar hulp aan. Daar zal ik volgende week van gebruik maken als Roger dan nog niet thuis zou zijn. Voor mijn volgend bezoek heb ik al afgesproken met Marie-Claire. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten