maandag 26 december 2022

Nog even naar de "ville portière" Matadi op een luie dag

Roger slaapt nog veel en ikzelf doe niet veel behalve koken, afwassen en een paar keer een wasmachine laten draaien. Er heerst ziekte bij de buren en ik vraag me af hoe ik die mensen op mijn beurt kan helpen. Normaal gezien hadden we voor morgen boodschappen gepland en dan kunnen we aanbieden tegelijkertijd voor hun aankopen te zorgen maar... als Roger zo vermoeid blijft, voel ik me verplicht die boodschappen nog een paar dagen uit te stellen.

Ik vraag me af of het antibioticum dat Roger nog tot overmorgen slikt hem zo slaperig maakt (ik heb het niet gevonden op de bijsluiter). 

Het zijn dus ook voor mij "luie" dagen met veel lectuur en deze avond, voor het slapengaan, nog even een virtueel reisje  naar Matadi! Uiteraard niet naar de "ville portière" maar naar de "ville portuaire"!😊 

2 opmerkingen: