vrijdag 9 december 2022

Rustige dag

Ik wilde eerst vandaag de salon onder handen nemen maar heb dat uiteindelijk uitgesteld tot morgen: vermits de kachel brandt, wordt de salon weer heel stoffig. Dat betekent wel dat ik morgen vrij veel werk zal hebben (zondag verwachten we belangrijk bezoek). 

"Jeanne Dielman" vond ik goed maar ik weet niet of ik de film een tweede keer zou bekijken. Ikzelf heb me geen moment verveeld (toegegeven, ik heb de film niet in één keer bekeken) maar ik vraag me af hoeveel mensen er zo over denken.

Vandaag was dus een rustige dag. Ik heb het verhaal van Elena helemaal gelezen. Ze zal nog moeten schrappen en verbeteren maar het is echt opvallend hoe goed en mooi ze schrijft voor haar leeftijd! Ik vrees echter (nee, ik weet) dat ze met veel minder plezier zal werken aan het "schaven" van haar tekst. En toch zal ze daar nog uren werk moeten in steken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten