vrijdag 23 december 2022

Roger is thuis

Roger is thuis! Nog een beetje vermoeid, op zijn tijd slaperig maar toch genezen genoeg (voorlopig weliswaar: er komen later nog onderzoeken) om voor te stellen enkele dringende zaken te gaan kopen. Eigenlijk kwam ik met alles toe tot dinsdag (soms nipt) maar ik liet hem doen: zo kreeg hij een beetje beweging (dat heeft hij duidelijk gemist in dat ziekenhuis).

Hoewel hij deze middag nog warm had gegeten in het ziekenhuis, maakte ik toch nog zalm met broccoli klaar deze avond (en dat smaakte duidelijk beter dan die grijze boterhammen met karig beleg en jam).

Het werd dus een heel fijne dag! O ja, en mijn tante-vriendin Françoise stuurde me nog een paar leuke oude foto's:

Met Nany in haar keuken:


 Nany, Matadi-vriendin Lily en ik tijdens een wandeling in Vorderstein:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten