donderdag 23 maart 2023

Administratie en literatuur

Buiten het verder nalezen van het verhaal van Elena leken de twee laatste dagen mij vrij saai: veel huishoudtaken en heel veel administratie. 

Deze avond echter sprak Roger me over het televisieprogramma "De afspraak" waar hij pas op zijn pc had naar gekeken en ik besloot ook te kijken. 

Het ging over het probleem Delhaize (waar we vorige zondag ook over spraken met de ouders van schoonzoon, die, in hun positie van zakenmensen, me er veel uitleg konden over geven). Maar daarna! Dirk De Wachter sprak over het jongste boek van Houllebecq; een van mijn favoriete auteurs! De Wachter gaf, ondanks zijn opvallende politieke correctheid in dat programma, een heel juiste analyse van de schrijfstijl van Houellebecq. Ik denk dat ik een uitzondering ga maken op mijn voornemen geen boeken meer te kopen!😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten