dinsdag 7 maart 2023

Geen tijd gevonden om me te "amuseren"

Gisterenavond laat kregen we een telefoontje van Hendrik (over zijn bezoek binnenkort) en we begonnen weer te praten over Chat GPT. 'Je moet je er echt eens mee "amuseren",' zei Hendrik die vertelde over de merkwaardige prestaties van die chatbot. Vandaag besloot ik dat inderdaad even te doen tussen een paar huishoudtaken en onze boodschappen. Helaas, de website was overbezet: onmogelijk toegang te krijgen.

We trotseerden dus de regen en de kou voor de wekelijkse boodschappen (en weer was alles duurder geworden). Nadat we thuis onze aankopen hadden opgeborgen, wilde ik beginnen te koken toen de telefoon over ging. Het was voor Roger. Ik beantwoordde ondertussen nog snel een paar mails en daarna begon ik te koken. 

Na het eten, de afwas en het opruimen, was het lectuurtijd en dan keek ik even op mijn scherm naar het nieuws en "De afspraak", waarna Roger en ik het hadden over de familienieuwtjes die we hadden vernomen (niet echt goede: een valpartij met als gevolg een wervelbreuk, een overbrugging). 

Het is nu 23 uur, Roger heeft zopas vastgesteld dat het sneeuwt... en ik ga nog even lezen. Chat GPT zal voor later zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten