donderdag 4 december 2014

De Koninklijke Vereniging van Limburgse Schrijvers

Bijna heel mijn voor de rest luie dag stond vandaag in het teken van die vereniging. Eerst een telefoontje van Jan Gerits die zich zorgen maakte over de volgende Limburgse Monografie (hij is de verantwoordelijke uitgever en had het bestand niet aangekregen: ik stuurde de monografie dus ook maar naar hem door en hij vond alles oké, vertelde hij in een volgende mail).

Deze avond, nadat we zuurkool hadden gegeten,  maakte ik me klaar voor een bestuursvergadering van de KVLS. Boudewijn Knevels zou mij komen afhalen: Roger moest zelf naar een vergadering van de Cultuurraad van Heers, als afgevaardigde van Heemkunde Groot Heers.

Onze vergadering verliep zoals altijd heel vlot (dat moet ik Edith aangeven: ze kan heel goed een vergadering leiden!). Ik heb de indruk dat ons nieuwe bestuurslid, Luis, met veel nieuwe  ideeën aankomt… En ik heb bij het punt “varia” nog eens gezegd dat ik van dat boekhouden af wil!

‘Ikzelf doe het zeker niet meer: mijn bloeddruk stijgt ervan,’ zei Edith (wat ook mijn probleem is). Gelukkig leek Luis bereid het van mij over te nemen.Glimlach

Ik was pas terug thuis toen ik een telefoontje kreeg van Nany: ze maakt zich zorgen over haar kerstgeschenk voor Elena en Matthias. Ik beloofde haar zelf rond te kijken naar een geschikt cadeau.

Daarna moest ik nog enkele betalingen verrichten… en wat was begonnen als een heel relaxed dag eindigde dus weer in een drukke avond.

Ik wilde eigenlijk nog lezen en een film bekijken maar daar blijft geen tijd voor over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten