maandag 22 december 2014

Over soldaten en zuster Godwine

‘Je zou eens moeten bellen naar zuster Emilia,’ herhaalde Roger constant de laatste dagen, ‘om te vragen hoe het gaat met zuster Godwine’. Hij heeft natuurlijk gelijk. Naar zuster Godwine zelf bellen heeft niet veel zin meer, heb ik de indruk gekregen tijdens onze laatste visite, dus is haar overste, zuster Emilia, de aangewezen persoon om mij nieuws over haar te bezorgen.

Ik zou dat dus vandaag of morgen doen, als ik het niet uitstelde natuurlijk, want voor ik een telefoon vastneem… Glimlach

Vandaag deden we onze boodschappen en wie ontmoetten we bij Colruyt die we daar nog nooit hebben ontmoet? Zuster Emilia! Zuster Godwine maakt het fysisch goed, maar krijgt bijna niets meer gezegd. Na nieuwjaar zullen we haar nog eens gaan opzoeken.

Deze avond eindelijk die dossiers over de Grote Oorlog beginnen uitpluizen. We hebben samen meer dan twee uur gewerkt aan één dossier: er wachten er nog vijf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten