dinsdag 30 december 2014

Bijna Nieuwjaar…

… en dat hebben we gevoeld tijdens onze boodschappen (we moesten nog een paar zaken kopen in Heers): veel te veel volk in die winkel! Natuurlijk, iedereen gaat morgen aan het feesten!

Wij niet. Het is Roger, ik geef het toe, die mij duidelijk gemaakt heeft dat feesten op commando niet echt feesten is.  Uiteraard zal ik morgen zorgen voor een lekker etentje, maar, nogmaals, Roger zegt daarop: ‘Dat krijgen we toch elke dag?’Glimlach

Ik heb vandaag wel gezorgd dat Rogers zijn dagelijkse beweging kreeg en dat gebeurde weer in Borgloon. Maar wat was het koud! Wel opvallend veel roofvogels gezien onderweg.

Ik heb ook de laatste facturen voor de KVLS klaargemaakt  en gepostdateerd op 1/1/2015 (maar ze worden ook pas die dag geprint!).  Ik heb echt alles zo geautomatiseerd dat een factuur aanmaken kwestie is van een paar namen en cijfers invoegen. Maar dat soort werk blijkt echt niets voor mij te zijn: zelfs daarvan werd ik nerveus! Geld en ik!!! Knipogende emoticon

Ik heb vandaag (of was het gisteren?) ook even gebeld met onze dochter en kreeg Elena aan de lijn die heel veel te vertellen had (maar dat zijn “geheimpjes tussen ons”) en die nu ook inziet dat het echt winter is: het heeft gesneeuwd! Glimlach

1 opmerking:

  1. Ik vrees dat al mijn werk voor de boekhouding van de KVLS voor niets is geweest: onlangs moest ik boekjes nasturen en had ik dus een factuur nodig (en die maak ik niet meer zelf sinds ik penningmeester af ben). Wel, die factuur was opnieuw een Word-document, terwijl ik er destijds een rekenblad had van gemaakt! :-(

    BeantwoordenVerwijderen