woensdag 3 december 2014

Over een hoed en een jas

Ik ga even de lichtzinnige toer op! Glimlach

Ik kreeg dus gisteren een mooie hoed van Roger (Elena vond hem prachtig, want “paars”: haar “lievelingskleur”!).

Vorig weekend wilde Roger een leren jas, die voor hem te nauw is, aan Hendrik geven maar ook voor onze zoon bleek die te klein. Ik was vergeten dat die jas bestond, paste hem zelf en, hoewel hij eigenlijk veel te groot is, stond hij mij heel goed. Ik vond hem wel veel wegen op mijn schouders en droeg hem daarom gisteren niet.

Vandaag droeg ik die jas wel, én mijn hoed. Maar de kraag van die jas komt zo hoog dat de achterkant van de hoed in het gedrang komt: de hoed heb ik moeten afzetten. Ik kon mijn hoofd immers niet meer rechthouden zonder de hoed te verliezen! Lachend over de vloer rollen

Daarbij komt dat die (heel warme) jas inderdaad vreselijk veel weegt en dat ik daardoor het gevoel kreeg niet gemakkelijk te kunnen bewegen.

Conclusie: die jas gaat naar de recyclingwinkel (kringloopwinkel, zeggen wij hier)!

1 opmerking: