vrijdag 22 juli 2016

Werkgroep WOI

Ik schreef daarnet dat ik deze week een heel aantal teksten voor het toekomstige boek van de werkgroep WOI heb nagelezen. Hendrik had dan ook de instellingen van mijn Word nagekeken en Elie kreeg gelijk: daar was iets mis mee. Hendrik heeft het in orde gebracht.

Ik heb de teksten wel nog niet in de map "definitief" opgeslagen; ik wil immers op de volgende vergadering enkele vragen stellen, zoals bijvoorbeeld: waarom een zekere Frans (in de titel) in de tekst geregeld François wordt genoemd (uiteraard weet ik dat bij ons iemand die officieel François heet geregeld Frans wordt genoemd, maar ik wil weten wat zijn officiële naam was); en of de moeder van een van de soldaten Hortense heette of Hertense zoals in de desbetreffende tekst staat.

Eigenlijk heb ik opvallend weinig moeten verbeteren aan die teksten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten