zaterdag 7 januari 2017

Dada!

Eigenlijk valt er veel te vertellen over deze dag, alleen zijn het nieuwtjes die de meesten van jullie niet interesseren of die ik niet word verondersteld voort te vertellen.

Maar toch even deze schattige anekdote voor de vrienden die me geregeld vragen hoe het gaat met de kleinkinderen.
Ik kreeg vandaag onder andere een telefoontje van onze dochter die iets wilde afspreken voor heel binnenkort. Na haar kreeg ik achtereenvolgens Elena en Matthias aan de lijn (oei, het woord "lijn" is eigenlijk niet meer van toepassing tegenwoordig!😏) die me gewoon zeiden 'tot dan, oma!' (met "dan" bedoel ik de dag van onze afspraak).
En dan zei onze dochter me: 'Eva doet teken dat ze ook even iets wil zeggen!'
Ik sprak dus Eva aan en hoorde haar heel discreet maar heel duidelijk 'Dada' antwoorden.😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten