woensdag 25 januari 2017

Weer tot veel te laat zitten werken

Omdat ik had beloofd dat typoscript voor de KVLS zeker ten laatste vrijdag na te lezen; en dat volgende dagen andere verplichtingen voor ons inhouden (waaronder één ten gevolge van een dramatisch overlijden dat we vandaag vernamen, dat me heel fel trof en waarvan de omstandigheden mij de hele dag bezighielden - meer uitleg volgt later), en ik daardoor misschien mijn belofte tegenover de KVLS niet zou kunnen nakomen, heb ik deze avond nog (eigenlijk veel té lang) zitten nalezen.

Gratis, uiteraard (de vergoeding die ik krijg, komt overeen met wat ik normaal aanreken voor bijna twee uur werk en nu zit ik al aan meer dan zeven uur arbeid).
Maar, eerlijk gezegd, normaal gezien wil ik iets dergelijks ook heel graag gratis doen.

Alleen heb ik ook een beetje geld nodig (of beter gezegd: wij verdienen graag iets bij, bovenop ons gezamenlijk klein pensioentje).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten