dinsdag 3 januari 2017

Koud!

Het blijft heel koud. Bij wijze van wandeling stelde ik voor dat we de bus naar Heers zouden nemen, daar van de post (ik moest een paar facturen opsturen) zouden wandelen naar de AD-Delhaize. Nadat we daar een beetje toespijs zouden gekocht hebben, zouden we te voet terug naar huis keren (ongeveer 20 à 25 minuten stappen).

Zo gezegd, zo gedaan. In de  Delhaize kwamen we onze Italiaanse buurvrouw tegen. Ze vertelde  ons over recente inbraken in de buurt waar ik niets had over gelezen.

Onze eigenlijke wandeling viel nogal mee omdat we niet tegen de wind in liepen, al vrees ik dat het voor Roger toch nog te koud was: hij hoestte nogal fel onderweg.

Thuis heb ik vooral verder oude dagboeken overgetypt en daar de nodige nostalgische gevoelens bij gehad.

Voor de rest een telefoontje van Nany (die zich zorgen blijft maken over onze tante Mathilde die ze niet kan bereiken - maar daarover later meer - en over onze gemeenschappelijke vriend die binnenkort onder het mes moet).  En een oproep van Hendrik die al evenveel last heeft van nostalgie als ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten