dinsdag 10 januari 2017

Kouder dan ik dacht

Omdat het mij wat minder koud leek, stelde ik vandaag voor naar Heers te wandelen (ik moest op de post zijn). Het voelde onderweg echter veel kouder aan dan ik had verwacht (ik vergeet altijd dat hier op het binnenplein en in het open poortgebouw een iets warmer microklimaat heerst).
We kwamen dus met de bus terug (maar Roger heeft zijn halfuurtje beweging gekregen, en dat is het voornaamste).

Vandaag heel veel aan onze zieke vriend gedacht (zijn operatie, die eerst tot vandaag was uitgesteld, werd nogmaals verdaagd)... en aan mijn vader zaliger die, vier dagen voor hem (onze vriend verjaart op dezelfde dag als Elena), vandaag 88 jaar zou zijn geworden.

Van Nany en Matadi-vriend Lieven vernam ik dat zuster Godwine donderdag wordt begraven. Ze hadden het gelezen in de "Gazet van Antwerpen".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten