maandag 13 februari 2017

Marina

Vrij veel werk vandaag: buiten onze wekelijkse uitgebreide boodschappen (en ik maak mezelf dan maar wijs dat Roger daarmee voldoende beweging heeft gekregen), de nodige taken in het huishouden en het koken, heb ik ook die twee andere nieuwe teksten voor het boek van de werkgroep WOI nagelezen (ik was daar enkele uren mee zoet maar toch: weer valt me op dat de meesten van die "schrijvers"- die niet de pretentie hebben "schrijvers" te zijn - in feite heel goed schrijven) en een paar mails, die al dagen daarop wachtten, beantwoord.

Hendrik vertelde me vorig weekend dat hij het altijd grappig vindt als ik spreek over "mails beantwoorden" als over een hele taak.  Het zit inderdaad zo dat sommige vrienden van mij me nu mails sturen in plaats van, zoals vroeger, brieven via de post. Een mail beantwoorden vertegenwoordigt voor mij dus vaak (niet altijd: er zijn inderdaad mails die ik met een paar woorden kan beantwoorden) hetzelfde werk als een ouderwetse brief schrijven.
Eigenlijk wilde ik ook nog naar Nany bellen maar toen ik daar eindelijk wat tijd voor vond, was het al over 21 uur. En dan zit zij zeker naar een film of zo te kijken.

En dat ben ik sinds ongeveer 23 uur (na alle "dagtaken") ook aan het doen: ik was aan het kijken naar "Marina". Zo'n  mooie film: ik ga verder kijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten