woensdag 24 mei 2017

Uitvaart neef van Roger

Het werd een mooie, serene uitvaart met heel mooie muziek en teksten. Ik probeer, via nicht Jeannine, later te weten komen wie die heeft geschreven (nu was daar tijdens de koffietafel echt geen tijd voor).

Vlak na de dienst, toen we buiten stonden te wachten om naar de koffietafel te gaan, een KVLS-lid ontmoet: Gaston Vandereyken. Hij bleek een vriend te zijn geweest van Louis. Ook onze (ik ging bijna schrijven "vroegere" maar als we er ooit nog een nodig hebben, zullen we uiteraard weer een beroep doen op hem) notaris ontmoet die vol bewondering stond voor mijn dampen in plaats van roken en die zei dat hij zijn "slechte gewoonte" ook daardoor wilde vervangen.


Op de koffietafel weer veel neven en nichten (in de betekenis van "cousins") van Roger ontmoet en weer maakte iemand de terechte opmerking dat we zouden moeten zorgen voor een reünie die niets te maken heeft met een overlijden. 
Roger en ik wilden daarna onze wekelijkse boodschappen doen in Sint-Truiden en hebben daar uren verloren: files, ongevallen.
O ja, en sinds deze ochtend ben ik aan het hoesten, hoewel ik de laatste dagen vermeed Roger te kussen😉. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten