vrijdag 8 december 2023

Een overbruggingsoperatie

Sinds Roger er eind 2010 een heeft moeten ondergaan, interesseer ik me fel aan overbruggingsoperaties ("bypass"). Aangezien ik er vrij vaak iets over opzoek, zal het wel geen toeval zijn als YouTube me deze avond laat voorstelde "aanwezig te zijn" bij zulke operatie

Jammer dat sommige delen geblurd zijn (om te voorkomen dat de kijker in zwijm zou vallen?) maar ik vond het toch heel interessant! 

O ja, sorry, het is weer in het Frans en eigenlijk vind ik net de (Franse) uitleg van de chirurg tijdens de operatie het meest interessante aspect van de reportage! 

Dat was trouwens ook wat me het meest verbaasde: zo duidelijk alles kunnen uitleggen en tegelijkertijd zulk minutieus precisiewerk uitvoeren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten