vrijdag 15 december 2023

Over boeken en tijdschriften

Ik besloot deze avond niet verder te lezen in "De Meesterdromer". Het verhaal begon echt te repetitief te worden. Uiteraard ben ik toch even gaan kijken hoe het verhaal eindigt... en dat was zoals ik vermoedde.

Ik heb nog steeds geen na te lezen decembernummer van "Oostland" gekregen. Ik vroeg me af of dat digitaal nummer van "november-december" het papieren nummer verving? Op zich zou een digitalisering van "Oostland" geen slecht idee zijn natuurlijk maar de KVLS (waardoor "Oostland" dus wordt uitgegeven) heeft veel heel oude leden die nog helemaal niet vertrouwd zijn met het internet en dus niets aan een digitaal tijdschrift hebben. Zelfs Jan Gerits, die voor zijn geschriften toch al vrij veel opzoekt via zijn computer, leest amper een digitale versie van "Oostland" en weigert categoriek iets te publiceren in zulk digitaal nummer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten