donderdag 21 december 2023

Gaat die bank me weer zoveel tijd doen verliezen?

De Limburgse monografieën zijn nu losgekoppeld van de KVLS en zijn ondergebracht in de "Commanderie" die er ook de boekhouding van overneemt. Ik moet dus de huidige bankrekening afsluiten. Voor we vandaag eindelijk aan onze wekelijkse boodschappen begonnen, probeerde ik een afspraak met de bank te maken om dat in orde te brengen. 

Langer dan 10 minuten hield men mij aan de lijn met een muziekje en de belofte dat er snel een medewerker zou vrij zijn. Uiteindelijk gaf ik het op en ging naar de website van de bank om via daar een afspraak te verkrijgen. De enige manier waarop dat mogelijk bleek, was mijn telefoonnummer op te geven. Ze gaan me terugbellen. Ik ben zo bang dat het weer zulke rompslomp wordt en evenveel geduld zal vragen als toen ik begin 2022 een bankkaart aanvroeg en daar, als ik me goed herinner, ongeveer één maand heb moeten op wachten!

1 opmerking:

  1. Oei, ik ben blijkbaar nog meer ongeduldig dan ik dacht (ik heb immers veel minder dan een maand moeten wachten op die bankkaart)!

    BeantwoordenVerwijderen