zaterdag 27 augustus 2011

Foto’s en orde

Roger is er wel in geslaagd via deze netbook aan zijn foto’s te geraken. Wat ben ik toch dom! Omdat de structuur van “mijn netwerklocaties” er hier anders uitziet dan op mijn eigenlijke PC, vond ik het maar niet. Op mijn PC ga ik eerst via het netwerk naar de PC van Roger, en dan naar zijn afbeeldingen. Van hieruit (dus de netbook) moest ik meteen naar “Afbeeldingen Roger” gaan. Ik weet niet wie het netwerk hierop heeft ingesteld, maar je zou op zijn minst verwachten dat je van elke PC dezelfde weg kon volgen! :-) Van orde gesproken!

Maar kom, hier zijn er enkele van:

Buick 1956

P8279163

P8279160

Bladeren van de Ginko biloba? Foto’s Roger

Op de laatste foto een blad van een boom waarvan we dachten dat het een ginkgo biloba was, maar zoals ik tegen Roger zei tijdens de wandeling: een gingko biloba-blad vertoont een zuiverder hartvorm. En dat lijkt te kloppen  (Roger heeft het opgezocht op het Internet).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten