zondag 28 augustus 2011

Borgloon weer

Ik wil Roger aanmoedigen om elke dag minstens een half uur en liefst een uur te stappen. In deze glooiende streek lijkt me dat voldoende oefening voor zijn hart.

Vandaag was het echter weer heel onweerachtig, en ik word niet graag verrast door een onweer als ik midden in de velden zit. Het werd dus weer eens Borgloon.

P8289170 Foto Roger

Waar we onder andere deze toch overdreven beschermde poort opmerkten:

P8289168 Foto Roger

Echt een mooi stadje, en deze keer waren de mensen die we ontmoetten vriendelijker dan gisteren. We zagen dat op het “Speelhof”, vlak naast de bibliotheek, binnenkort houten constructies zouden opgetrokken worden in het kader van “Kunst in de open ruimte van Borgloon-Heers”. Ik ben benieuwd!  Want “kunst” is vaak niet meer wat ik als kunst beschouw!

Er hingen vandaag duidelijke herfstgeuren en -kleuren in de lucht!

P8289174 Foto Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten