donderdag 12 juni 2014

Estacion de Monfragüe

Woensdag 11 juni 2014

Deze ochtend werd deze nachtraaf veel te vroeg gewekt door luid pratende (nieuwe) Nederlandse buren. Slecht gezind dat ik was! Maar deze avond vernam ik dat onze buurman nog hardhoriger is dan ik: het is hen dus vergeven!

Na ons ontbijt en toilet reden we nog eens naar Estacion de Monfragüe. Dat eigenaardig verlaten dorp had me enkele jaren geleden zo geïntrigeerd! Wat me nu het eerste opviel: er blaften honden, dus waren sommige paviljoenen weer bewoond. Inderdaad, tijdens onze nog geen uur durende wandeling (het was bloedheet), merkten we dat sommige woningen gerenoveerd werden. Andere zagen er even verlaten uit als de laatste keer dat we daar waren.

P6110029

P6110027

P6110028  Eigen foto’s

P6111065

P6111067 Foto’s Roger

Hoewel we van die korte wandeling grote dorst hadden gekregen, reden we eerst nog even verder en vonden we een Finca die appartementen verhuurt.

P6110031 Eigen foto

Dan ging het terug naar de camping waar we meteen een glas bier gingen drinken. Warm dat het was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten