zaterdag 18 juni 2016

Google Drive

Regen, onweer, koud: het was geen aangename dag!

Geen wandeling dus, wel gezocht naar een toestel om duiven weg te houden uit het poortgebouw (een ultrasone vogelverjager gevonden) en enkele telefoontjes gepleegd (Matthias is pas een beetje ziek geweest maar lijkt al genezen; en toen hij een dagje thuis was gebleven van school, wegens ziekte dus, had buurmeisje Millie hem zo gemist! Elena heeft verordend dat, als we gaan kamperen, zij zal slapen tussen mij en Matthias, en dat opa naast Matthias moet slapen. Toen ik haar antwoordde dat 'we daar zullen voor zorgen', begreep ze blijkbaar de betekenis van het woord "zorgen" in deze context niet. En Nany verwacht ons binnenkort en ging deze avond naar een feest).

Ook wat gewerkt voor de werkgroep WOI (een tekst nagelezen). De tekst werd gedeeld in Google Drive. Ik bewerkte hem online, maar dat bleek niet de bedoeling te zijn. Ik moest die Drive op mijn pc zetten, en daar bewerken. Ik downloadde dus de pc-versie. En besefte dat ik eigenlijk bijzonder weinig weet over de mogelijkheden van Google Drive!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten