donderdag 9 juni 2016

Te weinig tijd voor mezelf?

Ik las onder andere nog dit deze avond. Eigenlijk pas ik dat allemaal toe, ik hang zelfs veel minder lang aan telefoon dan de meeste mensen (die er vaak heel lang aan hangen, heb ik de indruk!), ik kijk nooit tv en ik heb (onlangs pas) geleerd af en toe "nee" te zeggen, en toch heb ik nog te weinig tijd voor mezelf!

Ligt het dan aan het ouder worden?

O ja, dat vergat ik in de vorige post te vertellen: ik heb vandaag wel vrij lang (20 minuten) getelefoneerd. Met mijn moeder Nany, vlak voor ik begon te koken. Voelde me een beetje schuldig omdat we nog niet bij haar zijn geraakt na onze mislukte reis... maar zij was zo enthousiast over haar recente ontmoetingen, vertelde met zoveel verwachting over toekomstige sociale bezigheden dat mijn schuldgevoel snel verdween.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten