zondag 11 augustus 2019

Helpen verhuizen (2)

Vandaag kreeg mijn moeder Nany bezoek van haar schoonzus (mijn tante-vriendin Françoise, weduwe van mijn "Nononc"), haar dochter en schoonzoon. Wat had Nany daar naar uitgekeken!

Jammer genoeg konden Roger en ik er niet bij zijn: wij gingen nog eens Hendrik en Debby helpen verhuizen. Dat wil zeggen, Roger is ettelijke keren over en weer gereden, Debby, Hendrik en een poosje ook Wiemla en Jef - de ouders van Debby - hebben gezeuld met voor mij veel te zware dozen... en ik heb geprobeerd niet in de weg te lopen, heb glazen gespoeld, zaken opgeborgen enzovoort.

Iets over 18 uur kreeg ik een berichtje van Nany dat het zo gezellig was geweest. Dat had ik wel verwacht; en ook heel emotioneel, vermoed ik.

Roger en ik waren pas iets voor 22 uur thuis waar ik nog snel een maaltijdsoep in elkaar flanste.

O ja, ik kreeg van Wiemla (die vroeger ook veel naaide) een hele hoop mooie stoffen, bedoeld voor dochterlief! Ik breng ze binnenkort mee naar jou, meisje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten