woensdag 16 oktober 2019

Dagje vertalen

Tijdens onze brunch stelde ik vast dat er vertaalwerk was aangekomen.
Drie A4-bladzijden. Ik begon er aan nog voor Roger klaar was met eten.
Nadat de tekst geleverd was, terwijl ik de keuken opruimde en veegde, kwamen er twee andere teksten van elk één bladzijde aan.
Die waren pas geleverd toen er weer een job van twee bladzijden aankwam.
En pas had ik die vertaling geleverd of ik kreeg weer één bladzijde aan.
Vruchtbare dag met interessant en afwisselend werk dus en het verdiende geld zal welkom zijn om binnenkort Sinterklaas te helpen!
Wat zou het fijn zijn als ik elke week, of zelfs om de twee weken, zo'n drukke vertaaldag beleefde!

Ik was net op tijd klaar met dat vertaalwerk om voor het avondeten te zorgen.
Een lasagne-recept maar dan met licht gegrilde sneetjes aubergine in de plaats van lasagne. Bij de eerste happen dacht ik 'nee, dat is het toch niet' maar na een poosje, toen ik afgeleerd had om de smaak van pasta te verwachten, vond ik het eigenlijk heel lekker. Roger trouwens ook.
Voor herhaling vatbaar dus!

Voor een wandeling was er vandaag geen tijd... maar het heeft dan ook heel veel geregend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten