maandag 7 oktober 2019

Vrienden

Ik kreeg vandaag ook een telefoontje van mijn vriendin uit Ronse.

Zij en haar echtgenoot kwamen pas terug van een rondreis in Noord-Spanje en ze hadden veel steden bezocht waar wij ook graag vertoeven. Zelfs de "cartuja de millaflores", dat klooster in Burgos waar ik me zo "thuis" voel,  hadden ze bezocht!

Maar... eigenlijk wilde vriendin niet zozeer vertellen over haar reis, wel nog eens afspreken in Ronse.
En dat bleek niet gemakkelijk!

De laatste keer dat wij naar hen reden, kwamen we meer dan twee uur te laat aan op de afspraak. Gevolg van het drukke verkeer. Dat was toen door de week, dus we zouden deze keer op een weekend afspreken (daar gaat onze "vrijheid" als gepensioneerden om ook door de week met vrienden af te spreken, zeker als die aan de andere kant van het land wonen!).

We zochten dus in onze agenda een zaterdag of zondag waarop we allebei vrij waren. Wat ons leidde tot midden december!

Omwille van die afspraak zal ik waarschijnlijk weer een activiteit van de KVLS missen. Erg, maar die vriendin gaat voor.

Te druk is ons leven als gepensioneerden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten