donderdag 6 augustus 2015

Wat is afspreken met vrienden soms moeilijk!

Te warm vandaag! Net voor de thermometer weer iets meer dan 30°C in de schaduw bereikte, onderbrak ik mijn werk voor een klein uurtje wandelen. Een lus van Klein Gelmen naar Mettekoven en terug, grotendeels in de schaduw van bomen (maar niet overal). De wandeling was perfect getimed: toen we terug bij de auto kwamen, was het kwik al tot 30°c geklommen en dropen we van het zweet. Later gaan wandelen zou dus geen goed idee zijn geweest!

A8063911

A8063912 Foto’s Roger (hij wilde ook een roofvogel fotograferen maar dat is niet gelukt)

Uiteraard gebeld met Nany die net bezoek had van Roger en Lily en die vertelde dat het bij haar iets minder warm was. En een telefoontje van een van de beste vrienden van Roger: ‘Wanneer spreken we eindelijk nog eens af?’

Een blik op mijn agenda leerde me dat het inderdaad al geleden is van begin 2012! Ongelooflijk!

In diezelfde agenda zocht ik wanneer we naar hen kunnen gaan en zopas heeft Roger onze enkele nog vrije dagen naar zijn vriend gemaild. Ondertussen heb ik snel enkele mails beantwoord (nog niet allemaal: vrienden, oefen nog wat geduld) en het voorwoord voor de volgende Oostland van de KVLS nagelezen.

Nu ga ik even de kranten doornemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten