zaterdag 30 april 2016

Eindelijk weer gewandeld: nogmaals in Mettekoven

Het was nog te koud voor de tijd van het jaar maar het bleef vandaag tenminste droog tot na onze wandeling in Mettekoven. Daarna heeft het weer geregend.

Zicht op Veulen vanuit Mettekoven

Mettekoven (foto's Roger)
Voor het avondeten heb ik weer iets nieuws in elkaar geflanst: ik had nog erwtjes, prinsesboontjes en
wortelen in huis en ik heb die, na een groentesoep, geserveerd bij een zalmfilet, met uien, look en kikkererwten en de nodige kruiden (kurkuma, gember, koriander, zout, peper en een klein scheutje sojasaus). Heel lekker was dat!

Foto Roger
Nu ga ik kijken naar de laatste aflevering van "Oud België"; in mijn eentje, op mijn minderwaardig scherm, want Roger vindt die serie niet zo goed als ik.

P.S. Prachtige serie was dat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten