dinsdag 26 april 2016

Het lijkt wel winter!

Weer geen wandeling vandaag: de hele dag regen, hagel,smeltende sneeuw, bijtende kou, veel wind en af en toe een donderslag. Enkel gezorgd voor snelle boodschappen en de voorbereiding van de belastingaangifte en nog een paar keer de wasmachine laten werken. Voor de rest: vooral lectuur (Maupassant) en dag- en droomboek bijgewerkt (ik heb, buiten een dagboek, een "droomboek" en vorige nacht had ik weer zulke opmerkelijke dromen dat ik dat droomboek wel moest bijwerken).

Wat snak ik naar een echte lente!

Deze avond, na het eten (varkenshaasje en snijbonen na een groentesoep) en het beantwoorden van enkele mails, nog even gechat met Hendrik die - omdat Roger samen met mij naar een film of zo wilde kijken - ons een eerste aflevering van "Oud België" aanraadde.
Helemaal niet slecht: ik ben benieuwd naar het vervolg.:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten