maandag 25 april 2016

Rotweer vandaag!

Wat een rotweer vandaag! Regen en nog eens regen en heel koud: geen wandeling.
Gelukkig (?) had ik voldoende werk binnenshuis: na een wasje en een telefoontje met Nany (die me onder andere vertelde over het volgens haar nakende einde van een vroegere speelkameraad, de toen nog jonge oom van onze vroegere buurtjes in Schoten) heb ik me enkele uren bezig gehouden met het invoegen van de foto's in de volgende Limburgse monografie van de KVLS. Hoewel ik gisteren dacht dat ik niet veel zou kunnen aanvangen met de foto's is het nog vrij goed gelukt.
En pas was ik daarmee klaar of er kwam eindelijk nog eens een vertaling aan waar ik ook ongeveer twee uur aan besteed heb.

Voor het avondeten had ik bijna geen werk: na een verse groentesoep aten we de rest van gisteren.
Zopas nog even gemaild met de dochter van Emmy Swerts. Ze stuurt mij het nieuwe en laatste boek van haar moeder zaliger zo snel mogelijk op per post. Ook naar prachtige foto's van 12 april gekeken die Jan de fotograaf naar Roger had gestuurd... en op de blog van mijn tante een heel mooie diavoorstelling gevonden over onze wandeling van eergisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten