woensdag 20 april 2016

Ik zou meer moeten oefenen

Nadat we vandaag samen de badkamer een beurt hadden gegeven en een korte tekst voor Heemkunde Groot Heers hadden nagelezen, reden Roger en ik naar Sint-Truiden om daar een uurtje te wandelen. Het was heel mooi weer maar de wind speelde weeral voor spelbreker: warm was het niet.

In het terug naar huis rijden lieten we de auto eindelijk nog eens wassen, deze keer manueel door Sikhs, voor amper 10 euro. Wat ging dat snel!

Deze avond, na het eten, gezorgd voor de opmaak van de volgende Limburgse monografie van de KVLS - die Jan Gerits mij had gemaild - en weer gesukkeld met het invoeren van sectie-einden en het laten beginnen van de paginering op de vijfde bladzijde. Uiteindelijk is het me weer gelukt maar eens om de drie maanden oefenen is duidelijk te weinig! Ik verwacht wel nog foto's die moeten ingevoegd worden: eens ik die heb, wordt het opnieuw puzzelen.:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten