zaterdag 8 juni 2019

Naar Zaragoza

Ik had me voorgenomen niet meer te zagen over de tent maar het is wel omwille van die tent dat we pas om 11:30 uur vertrokken deze ochtend.

Na een uurtje rijden merkte ik al de typische Aragonese heuvels op maar pas een dik uur later reden we eigenlijk Aragon binnen.

Om iets over 15 uur kwamen we aan op de camping van Zaragoza. Ik vroeg of er geen bungalow vrij was, zozeer had ik te doen met Roger die de tent weer zou moeten opzetten. Er was er geen vrij.

Terwijl we ons installeerden, begon een buur tegen ons te praten. Een jonge Italiaan die vrij goed Spaans spreekt.

We deden onze boodschappen, dronken een biertje en aten bij de tent, gingen op zoek naar de bushalte en noteerden de uren van de bus naar het centrum zodat we die morgen kunnen nemen.

Het is nu iets over 22 uur en we zitten te lezen in de tent: hoewel het nog rond de 25°C is, staat er een koele bries.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten