donderdag 6 juni 2019

Solsona

Het afbreken van de tent vergde een half uur deze ochtend: we leren bij.

We reden dus naar Solsona, aan de voet van de Pyrenneën, in Catalonië. Ongeveer vier uur deden we erover.
We instaleerden ons op dezelfde camping als jaren geleden, exact op hetzelfde perceel.

Terwijl we ons inschreven, voelde ik me een beetje ongemakkelijk: ik spreek wel wat Castiljaans maar geen Catalaans (en tegenwoordig is alles hier in het Catalaans te doen). Maar tja, ik kan niet elke taal leren...

Weer hadden we een uur nodig om de tent op te stellen: sneller gaat blijkbaar niet. Ik heb die (toch heel dure) tent altijd een miskoop gevonden.

Nadat we geïnstalleerd waren,  reden we terug naar de stad waar we wat rondliepen.
Ik was vergeten dat Solsona zulke mooie, aangename stad was!
Ik wilde hier enkele foto's plaatsen maar dat lukt niet. Ik probeer later opnieuw.





(ondertussen geprobeerd en gelukt - eigen foto's)

Terug bij de tent dronken we een biertje met olijven, ansjovis en nootjes... en daarna hadden we geen honger meer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten