donderdag 16 augustus 2012

Gelezen op de website van Martin Wings

16-8-2012 Bij het begin van het nieuwe schooljaar wil ik u er op wijzen dat er leraren Nederlands zijn die alleen een telefoonboek in huis hebben. Dat er leraren bouwkunde zijn die nog geen spijker in een muur kunnen slaan. Dat er leraren Engels zijn die nog nooit in Engeland zijn geweest. Ze kunnen wel allemaal vergaderen. Ze kunnen geen disciplinaire maatregelen nemen omdat ze niet in de rug gedekt worden door de schooldirectie.

Martin, neem me niet kwalijk dat ik dat hier even kopieerde. Ik vond het zo “tot the point”! Glimlach

O ja, voor de Vlamingen: in Nederland is het nieuwe schooljaar alvast begonnen, las ik onlangs ergens. Hier gelukkig nog niet!

4 opmerkingen:

  1. Yep, mijn dochter heeft de eerste schoolweek er al weer opzitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het viel reuze mee. We zijn nu halverwege week twee en ze heeft het naar haar zin. Alleen heeft haar juf gebroken arm dus krijgt ze gelijk al een vervanger voor enkele dagen.
      Volgende week al een kijkavond op school.

      Verwijderen