vrijdag 30 november 2012

Koorts

Tijdens onze lange wandeling vandaag, nog eens in Widooie, voelde ik me heel rillerig, en had ik echt last van mijn gewrichten. Nu, het was ook heel koud: de winter lijkt in aantocht (en daar hou ik niet van).

Thuis, terwijl ik verder vertaalde en nog een beetje werkte voor de KVLS, bleef ik me rillerig voelen. Het is duidelijk, ik heb koorts: 38° (hoewel Roger me daarnet zei dat een temperatuur van 38°C nog geen koorts betekent!) Glimlach

Als het niet erger wordt, vind ik dat persoonlijk ook niet zo erg. Integendeel!  Je voelt je lichaam pas tot in de kleinste nerven en aders bij koorts, althans zo ervaar ik dat!

Alleen is het zo dat je actief niet veel waard bent (ik had, buiten die vertaling en dat werk voor de KVLS een hele boel dingen op mijn programma staan, maar heb er niets van terechtgebracht!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten