vrijdag 23 november 2012

Nieuwe “baas”

De directeur van een van de instellingen waarvoor ik rechtstreeks vertaal (dus niet via een vertaalbureau) kondigde me in mei aan dat hij in september op pensioen zou gaan, dat hij mijn gegevens zou doorgeven aan zijn opvolger en dat hij hoopte dat die ook de te vertalen teksten naar mij zou sturen.

Daarna had ik niets meer gehoord van die klant. Ik dacht dus dat ik hem kwijt was. Het gebeurt zo vaak: een nieuwe directie brengt haar eigen connecties mee en daar zitten soms vertalers tussen.

Maar deze ochtend vond ik eindelijk een (zoals meestal dringende) job van die instelling in mijn mailbox! Omdat ik wist dat de dag druk zou worden (ik hoopte onder andere nog dat het zou ophouden met regenen en dat Roger en ik een uurtje zouden kunnen wandelen), stelde ik voor daar maandag aan te werken, wat nog net oké bleek.

Maar het bleef dus regenen en ik vond de tijd om die job vandaag al te klaren. Hopelijk is de nieuwe baas even tevreden over mijn prestatie als de vorige! Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten