donderdag 1 november 2012

Quiero fotografiar

De “volgers” van deze blog doen – terecht volgens mij – meestal niet de moeite om zich als “volger” te melden. Ik zeg “terecht”, want ik doe dat zelf ook hoogst uitzonderlijk op blogs die ik volg: een heel subjectief argument dus. Glimlach

Er is wel een voor mij volledig onbekende “volger” geweest (ik hoop dat dit voltooid deelwoord niet echt van toepassing is) waarnaar ik ook geregeld surfte. Zijn blog heet “Quiero fotografiar”, Roger en ik hebben kunnen natrekken dat hij een Fransman is die in Spanje woont, en ik ging geregeld naar zijn nieuw geposte foto’s kijken.

Na onze reis in juni heb ik echter nooit meer iets nieuws gevonden op zijn blog!

Wat is er gebeurd??? Overleden? Een ongeluk gehad? Een ziekte?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten