maandag 11 mei 2015

26°C in de schaduw in Heks

Een echte zomerdag vandaag! Ondanks onze uitgebreide boodschappen en het vele werk (voor mezelf, voor de KVLS en voor de werkgroep WOI) maakten we tijd voor een vrij lange wandeling in Heks.

Het was aangenaam. Uiteraard verliet Roger de begaande paden en voerde hij mij bosjes en beemden in. Vinken, fazanten, sporen van (vermoed ik) een everzwijn, waterplassen, geurende meidoorn, de vlier die ook al begint te bloeien: ik heb ervan genoten maar het was wel héél warm!

A5113127

A5113124

A5113126 Foto’s Roger

Zo warm dat ik na de wandeling vond dat we een biertje op het terras van bakker en wijnbouwer Stephane Malais hadden verdiend!

P5112712

P5112713 Foto’s Roger

O ja, ik pluisde vandaag voor de werkgroep WOI weer twee stambomen uit en viel op een groot deel van Rogers familie. Dat maakt zulk saai werk wel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten