zondag 17 mei 2015

Geetbets, Grazen en Wilderen

Rond 15:30 uur hadden we al zo goed gewerkt dat ik een wandeling voorstelde. Roger wilde een molen fotograferen in Geetbets. Dus wandeling aldaar (de molen was niet bereikbaar) onder andere in het park van een kasteeltje dat te koop stond. Kasteeltje dat mij wel aanstond, alleen wens ik niet meer te verhuizen… En zouden we toch het geld er niet voor hebben.Glimlach

A5173165 De molen

A5173168 De vroegere pastorij

A5173171 Dat kasteeltje

A5173175 Foto’s Roger

In het terug naar huis rijden, een korte wandeling in Grazen om het kerkje te vereeuwigen.

Grazen: kerk van O.L.V.  van Bezoeking, 1896 Foto Roger

Daarna reden we langs Wilderen waar Roger in de toren van de kerk klom (ik niet: zie je mij al een wenteltrap bestijgen?) en daarna iets gebruikten op het terras van de brouwerij.

A5173188

A5173181

A5173185

A5173186

A5173190 Foto’s Roger

Ons avondmaal bestond nog eens uit restjes van het weekend en was dus zo klaar… Alleen stond daarna op mijn programma: “belastingaangifte”. Omdat ik had gelezen dat die bijlagen, die ik vorig jaar niet opgeladen kreeg, niet verplicht opgestuurd moesten worden, besloot ik het toch weer online te doen. Dat ging gelukkig vrij snel, want ik voelde me al meteen bloednerveus worden! Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten